fredag 17 januari 2014

Anspråkslöshet

Alltså en sak är säker: lycka och njutning för ett preggo hittas i det enkla.

Vi firar fredag väldigt anspråkslöst; grillad korv i öppna spisen (perfekt när man inte klarar matos), pepsi i glasen och jag hoppade i min onepiece så fort jag kom innanför dörren och slängde mig i soffan. Så. Ljuvligt! Efter en lång arbetsvecka med mycket krämpor och trötthet så är det här det allra heligaste. Att bara vara och få vila. Som tur är gillar vi ändå det anspråkslösa livet, för det blir mycket av den varan nu! :)

En annan favoritsyssla just nu är att bada badkar. Oh My så himla skönt! Jag har varit tveksam till det efter ett hemskt bastubad med hjärtklappning och yrsel, tänkte att ett varmt bad säkert är lika obehagligt. Men så fel jag hade! Premiärbadet som preggo nu i veckan var fantastiskt! Låg i plurret tills vattnet kallnade och kroppen liknade ett russin. Stelheten i nacke och rygg mjukades upp och kroppen kändes lätt och pigg efteråt. Lovely!

Nu; tillbaka till fredagsmyset!

En kille som gillar fredagsmys!

Tidigare idag, innan onepiece, var jag och bebis hysteriskt prickiga!

1 kommentar:

Ida sa...

Levde i min one piece innan för hemmets väggar oxå när jag väntade Vilgot...sååå skönt! Fin liten kula du börjar få! Kram