lördag 18 januari 2014

Försöka väcka fotografen igen


Nu hoppas jag att fotografen inom mig väcks till liv igen efter alltför lång tid ned mobilfotande eller automatläge på min Canon. Jag har beställt nytt objektiv (mitt första) som jag har höga förväntningar på! Det är ett enkelt nybörjarobjektiv utan större finesser men jag tror att det kommer att ta mitt fotande till nya nivåer! Beställde även ett lätt, smidigt stativ och har efter många om och men lyckats skaffa ett photoshop som klarar mina Raw-filer. Som om det inte vore nog så har jag köpt en 4i1-fotokurs som är helt webbaserad och som jag gör i helt egen takt. Om inte detta får fart på fotandet så vet jag inte vad alltså! :)

Är hursomhelst väldigt peppad och längtar tills beställningen landar. Hoppas peppen håller i sig denna gången!

Mobilbild från grancan, dit jag tyvärr inte ens brydde mig om att ta med systemkameran..skärpning!

1 kommentar:

Ida sa...

Åh vad skoj!!! Du kan få ha oss som försökskaniner om du vill fota porträtt 😉 du tog fina bilder på Ellie när hon var liten! Kram