fredag 14 september 2012

Snabbuppdatering igen

Galet vad tiden går fort, nu är det redan helg igen! Denna veckan har verkligen bara rusat förbi och det har varit fullt ös både på jobbet och fritiden.

Förra helgen inleddes med höstfest på
fredagen. Jag som skulle upp tidigt dagen efter för att åka till Gekås tog det väldigt lugnt och var en av dem som kastade in handduken tidigast. En riktigt rolig fest var det som jag gärna stannat kvar längre på! Men dagen efter när klockan ringde halv åtta så var jag glad över att jag har lite karaktär trots allt!

Lördagen spenderades sedan på gekås med bästa znag. Hittade massa husprylar och fyllde upp förråden lite inför hösten! En härlig dag som verkligen tog på krafterna! På kvällen hämtade vi hem vår lilla nya familjemedlem Loke, 12 veckor! Han är bedårande söt och världens mysigaste lille kille! Men han har mycket spring i benen och är himla busig emellanåt så det gäller att ha koll! Mina nya fina hörlurar från gekås till exempel är numer i två delar... Men men, så går det när man har en liten buse hemma! Tur att han är så söt så det kompenserar upp det! :)

Söndagen sedan var det dags för ettårskalas! Supertrevligt och mysigt med alla småttingar och god fika! Träffade M och lilla N som jag inte träffat på flera år, det var väldigt roligt!

Nu är det som sagt helg igen, och det är ytterligare en topphelg på ingång! I skrivande stund sitter jag i Halmstad och väntar på S, vi är på väg ner till Helsingborg för tjejhelg! Imorgon ansluter J så vi fyra ska ha en riktigt mysig och härlig hösthelg med god mat, vin, tjejsnack, Danmarkstripp och Välashopping. Är så himla pepp på detta och det ska bli så roligt!

Älskar att alls roligheter just nu bara avlöser varandra! :)

Nu ska jag springa in på Coop innan det är dags att åka. Ha en trevlig helg hörrni!

Bjuder på en bild på lilla Loke i vårt nymålade, vita köksfönster:)

Inga kommentarer: