lördag 23 mars 2013

Blogga eller inte

Är inne i en period igen då jag funderar på bloggandets vara eller inte vara. Det är blandade känslor runt det där! Jag älskar min lilla blogg men känner att jag velat så mycket mer med den; fina bilder, genomtänkta inlägg och fler inlägg. Och då är det inte kul när det inte blir så.

En annan del av mig gillar inte den utlämningen som en blogg ger. Av alla er som läser här inne så är ni bara tre som har egna bloggar. Ni tre vet och förstår. Att det blir lite som att folk inte behöver ringa det där samtalet eller höra hur allt är, för det vet de ju redan genom bloggen. Medan bloggskrivaren inte vet någonting och inte har alls samma input. Det tycker jag är tråkigt! Men det är ju så det är.

Jaja, jag har ju varit här förut och hittat lusten igen, vi får se hur det blir helt enkelt! Kanske blir en annan, mindre utlämnande typ av bloggande. Eller inget alls. Eller i samma anda som nu. Den som som lever får se!

I veckan har jag sprungit på ett fantastiskt fint, stort skåp, varit på kvartsfinal i volleyboll och firat födelsedag med fina presenter, blommor och värmande post! TACK! Jag har också joinat viktväktarna online och är SÅ nöjd! Passar mig perfekt och Jag har fått massa ny receptinspiration på sjukt god mat! Dessutom ÄNTLIGEN resultat!

Idag ska skåpet hämtas hem, tårta bakas inför morgondagens kalas och sen är det dags för bebismys! Ska bli så mysigt att få träffa lilla V för första gången! :)

Kram

1 kommentar:

Ida sa...

Tack för besöket! Sååå kul att ses!