tisdag 12 mars 2013

En bättre tisdag

Lika vidrig som måndagen var, lika go är min tisdag! Har njutit kvällen genom att göra just ingenting, mer än att hoppa i mysbrallorna, äta cheesehearts, dricka pepsi Max och titta på husprogram på tv. Fint som snus!

Förresten, i bakgrunden skymtar min nyinköpta vas som jag är helt kär i! Jag har ju en långtgående förälskelse i vasen Dagg från Svenskt tenn, men är inte lika kär i den prislappen.. Så hittade jag denna på en blogg, inte riktigt lika pampig och majestätisk som Dagg, men visst går tankarna till Dagg när man ser den?! I helgen hittade jag den äntligen! Ett klockrent budgetalternativ helt enkelt:)

2 kommentarer:

Ida sa...

Åh mums!!! Var hittade du läckra vasen? Blomsterlandet har jag hört rykten om?
Kram

Ida sa...

Åh vill oxå ha en sån vas!!
Vore jätteskoj om ni kom snart! Får höras och boka in!!!
Kram