måndag 25 mars 2013

Keeper?

Alltså jag kan verkligen inte bestämma mig för vad jag tycker om vårt nya skåp. Det är ett sjukt fint skåp, men jag vet inte om det passar in med vår övriga stil riktigt?

Behöver hjälp; ni som varit i vårt vardagsrum och sett övriga möbler; är det en fin kontrast med gammal möbel eller skär det sig helt??

OBS! Det ska givetvis målas vitt! Och piffet som står är bara ihopkrafsat som test för att ana sig till färdigt resultat.

Smakråd mottages tacksamt! Keeper eller ej?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tror den blir jätte fin i vitt! :) kram Lina

Ida sa...

Superfint

Ida sa...

Kommer bli super i vitt! Jag röstar på lackering för annars kommer du få måla tusen gånger samt snyggt att slippa penseldrag, tycker jag ;) stor kram och tack igen för senast

Lollo sa...

keeper! jättefint!:)