tisdag 10 augusti 2010

...

Det var längesedan jag var såhär fruktansvärt arg och upprörd! Hade glömt av hur förbannat arg jag kan bli och hur det kan kännas i hela kroppen. Just nu vibrerar den av undertryckt ilska och jag ska därför ge mig ut på en riktig långrunda och springa skiten ur kroppen. Fy FAN vilka låga människor det finns! Skämmes ta mig fan!

På tal om att springa, så har jag en helt sjuk träningsvärk i ben, mage och rumpa idag. Kan seriöst knappt ta mig fram! En hasande vaggande gång ligger jag inne med, vilket fick Stefan på jobbet att utbrista "men du går ju som en gammal kärring, kan du verkligen inte ta dig fram fortare?" Varpå jag förklarade läget med träningsvärken och han flinande frågade om jag inte ville ha ett hästabett. Då är man väl hemma i Småland när man får den frågan! Och när man förstår precis vad ett hästabett är så är det ju bara att ställa in sig i Smålandsledet.

Hoppas att löparrundan lättar lite på träningsvärken. Och att den lättar på trycket.

Kram

1 kommentar:

bellis sa...

what what. varför så arg? nyfiken blir man ju