torsdag 19 augusti 2010

Fixa

Dagen ägnas åt allehanda fix och trix inför resan. Om jag sade att jag hade resfeber i förrgår så var det ingenting mot det jag har idag. Stirrar ihjäl mig över att jag inte hittar kameran och vågar inte förlita mig på att den ligger i Halmstad (men gud vad jag hoppas att så är fallet!)

Inhandlade laktostabletter, Ipren och plåster idag. Resorb, tigerbalm och handsprit har jag lyckligtvis kvar sedan sist vi var iväg. Köpte nya sandaler också eftersom mina som sagt gick itu (bokstavligt). Rea är bra och på skocompaniet blev det rabatt av snälla perra. Kom undan hyfsat billigt, även om det kändes som en sur utgift eftersom det var ett akutköp pga sönderfallet. Men men, nu har jag fotbeklädnad iallafall!

Packningen är så gott som klar och jag stryker och lägger till på mina listor. Ja, det är plural. Har fem listor. En packlista, en att göra-lista, en att köpa torsdag-lista, en att köpa i halmstad-lista och en GLÖM EJ FRÅN HALMSTAD-lista. Freakat, men ni som känner mig vet att jag är fruktansvärt förvirrad, tankspridd och glömsk så listor är för mig ett måste.

Senare ikväll kanske det skarpladdade inlägget som jag pratade om för en tid sen kommer upp. Blev återigen påmind om ämnet då det behandlades på P3 under dagen.

Hörs senare ikväll

Kram

Inga kommentarer: