fredag 6 augusti 2010

Fredagsmys

Oh my vilken kväll det blev igår! Helt galet! Men kul hade vi, det är en sak som är säkert! Mindre kul att vakna idag dock. Shit vilken baksmälla! Först vid två kravlade jag bort till Bambino och köpte en pizza som jag sedan åt hemma hos Znag. Sedan somnade vi i soffan och vaknade inte förrän vid femsnåret. Svettig som ett djur så det slutade med att jag låg i BH och trosor och svettades och mådde pyton i Znaggis soffa. Somnade en stund hemma sedan också. Vaknade och kände mig ä n t l i g e n hyfsat återställd. Pratade med Emma i telefon i 2,5 timme! Efter dusch och Maxibesök har jag nu gottat till det ordentligt med äkta Santa Lucia Mozarella, vattenmelon, ciabatta och proviva jordgubb. Efterätt blir cheesedoodles. Tackade vänligt men bestämt nej till attt följa med ut idag igen och det är jag sjukt nöjd med just nu! Har myst ner mig i soffan istället och gottar mig med min senaste bok. Härlig fredagkväll!

Lite bilder från de senaste dagarnas äventyr:

Grill hos Sofia i Falkenberg
Ljuvligt gott!
Senaste inköpet (Bikbok)

Underbara skor fyndade på Biancos rea. Ordinarepris 650 kr, mitt pris 200. Älskar dem! 

f
Matchande väska från HM. Enkelt sätt att lyfta en gammal svart klänning! Även gårdagens outfit.

Kvällens gotte:)
Imorgon är det dags för afterbeachfinal med DuoJag. Älskar dem! Blir även beachvolleytävling på Tylösand där Gislavedsbor deltager. Skoj! På kvällen blir det återigen lite partaj. Tack gud att jag vilar upp mig idag:)


Åh just det ja, skickar en tanke till min mórmor och morfar som båda har haft en makalös otur idag! Morfar backade in med bilen i en betongpelare så hela bakstycket på bilen är sönder. Med en halvförsäkrad bil. Usch stackaren så dyrt det kommer att bli! Tycker ännu mer synd om mormor som under blåbärsplockningen steg rakt i ett getingbo, sittandes på huk. Hon blev stucken överallt och har jättemånga getingstick på benen, i baken, på händerna och på armarna. Ingen bra dag för mina morföräldrar idag!

Kul att se att en del av er har uppmärksammat de smidiga knapparna till varje inlägg där ni kan ge snabb respons på det jag skriver med bara ett enkelt klick! Alltid kul att se vad ni tycker om mina ord och rader:)

Dags att återgå till ostbågarna nu. Saknar S här, annars är kvällen ultimat!

Kram

Inga kommentarer: