onsdag 18 augusti 2010

@ bus

Sitter på bussen på väg till Hestra och tänkte passa på att tacka två människor i min omgivning. Först ut är pappa. Han var så snäll och bjöd mig på en fotvårdsbehandling:) för att jag är så duktig i skolan och för att jag slitit så hårt hela sommaren. Fötterna är nu Lena som små babyfötter och hudläkare ska få analysera vänsterfotens trubbel. TACK snälla, hade aldrig haft råd med det själv!

Nästa ut är min vän znaggi som jag fick en så fin komplimang av innan hon reste till Turkiet.
- men nä nu ses ju inte vi på tre veckor ju! Kommer ju sakna dig!
-jaa desamma!
-fasen alltså, tänk om du hade varit en kille, fan vad jag hade gillat dig då! Vilket par vi skulle varit!

Bästa ever från bästa Znag. Tack för att du har orkat, och fortfarande orkar, lyssna på all all skit. Utan dig i det hela hade jag nog blivit som någon av gängmedlemmarna i Köping:)

Kram

Inga kommentarer: