onsdag 27 januari 2010

Jag lever

Livet fortsätter ju ändå, vare sig man vill eller inte.


Negativt idag:
  • Att det är snökaos här nere redan och att det ska bli oväder i hela Sverige. Har hela familjen och delar av släkten i Sälen och ogillar starkt att de ska ut på vägarna i så många timmar imorgon i detta vädret.
  • Hjärnspöken
  • Ovisshet
  • Magproblem pga av ovanstående två punkter
Positivt idag:
  • Att jag har mina älsklingar på besök hela veckan. Så skönt och ett enormt sällskap!
  • Att jag har fullspäckat schema långt fram med plugg, födelsedagsfika, bio, 30årsfest, Oslovistelse, Superfredag och so on. Min räddning just nu.


God grant me Serenity to accept the things that I cannot change
Courage to change the things that I can
And Wisdom to know the difference




Inga kommentarer: