tisdag 19 januari 2010

Uppe på knä

Har varit produktiv idag. Började dagen på studenthälsan, sen vidare till bokköp och bokförsäljning i O-huset. Sedan var det dags för handledning inför C-uppsatsen. Kändes sådär eftersom vår problemformulering var lite för vag. Vi fick iallafall en uppgift som ska vara inlämnad nästa onsdag. Den består av att skriva två A4-sidor kring tänkta problemformuleringar som sedan ska tas upp till diskussion nästa onsdag. Allt för att vi ska få en så konkret och stark problemformulering som möjligt. Så det var positivt! Skönt att få lite deadlines på vägen också så man inte slappar ihop totalt.

Efter det spånade jag och Znag lite idéer och inriktningar en stund för att sedan bege oss till Halmstads sjukhus. Tack snälla för att du följde med snaggis! Sedan brummade vi vidare till Maxi och inhandlade oboy, korv och termos inför morgondagen. Imorgon ska BFE3 (delar av iaf) inta Vallåsen för skidåkning och utedag! Mycket bra initiativ och jag är riktigt peppad! Tyvärr orkade jag inte släpa ner skidor och pjäxor på tåget sist så det får bli pulkaåkning, korvgrillning och promenad för mig:) Ska bli väldigt roligt och jag är väldigt förväntansfull!

Nu har jag precis tagit ut min ugnspannkaka som jag lagat till kvällsmat och som matsäcksmat imorgon. Ska springa ner och hämta första lasset tvätt nu så att jag hinner tvätta de två andra maskinerna innan maskinerna slocknar för natten.

Kram

1 kommentar:

världens bästa granne, aka znaggy :) sa...

glöm för bövelen inte gurkmajjon imorgon! ;)