tisdag 5 januari 2010

Tentaplugg

Jag tentapluggar. Vilket resulterar i nattliga inlägg på bloggen när flitens lampa har slocknat. Är nog sämst på att tentaplugga. Hatar det verkligen, vilket resulterar i att jag har paus. HELA tiden! Har ingen struktur på någonting, följer inget upplägg eller något tidsschema. Har papper och böcker precis överallt. I sängen av alla ställen pluggar jag som bäst. Att jag sedan lyckas samla ihop all kunskap på dagen D är för mig ett under. Just nu råder total kaos i hjärnan.

För att boosta upp mig lite efter en lång och jäklig pluggdag så ska jag berätta något som en del av er säkert inte kan tro. 2007 listade Aftonbladet mig som tredje smartast i hela Gislaveds kommun. Det ni! Det trodde ni inte va! Jag är inte så dum som jag ser ut! Hehe. (eller som jag känt mig under dagen). Jag tog studenten från gymnasiet med MVG i alla ämnen utom två. Snittade därmed in 19,7 (tror jag det var).

Så! Eget skryt luktar illa, I know, men i min blogg får jag skriva precis vad jag vill. Och idag behövde jag påminna mig själv om att jag faktiskt har kapacitet. Hoppas den kommer fram i tid bara!




Kram på er vänner!
 (extra stor kram till er som läser som också sliter med tentor nu, fan vad vi är duktiga ändå!)

Inga kommentarer: