måndag 11 januari 2010

Kalla händer

Kom precis hem från Maxi där jag storhandlade! Egentligen tre kassar, men proppade ner allt i två så det var tungt tungt tungt att bära hem med stelfrusna händer! Men nu har jag ett hyfsat välfyllt kylskåp iallafall och inte bara smör och skinka som i morse. Hehe.

Efter stan gick vi ut på en prommis ner till havet. Gud vilken runda det ändå blev! Pulsade fram i snön i raskt tempo så jag vart helt slut när jag kom hem! Såg ut som jag varit på skidsemester med rosiga kinder sedan!



Sen blev det plugg i 3 timmar hos T. Det var trångt med uppgivna BFE:are kring köksbordet som gjorde ett tappert försök att tagga om inför fredag. Vi fick en del gjort, men dagens tenterande hade tagit ut sin rätt. Så vi avslutade med en sväng på skolan och därifrån, med svängen runt Maxi, kommer jag nu.

Ikväll börjar Saknad igen, en av de få TVserier jag följer. Men imorgon börjar Såld på hus, en av mina personliga favoriter! Så nu ska jag städa upp här lite, ser ut som ett bombnedslag eftersom inte alla väskor är tömda än. Julen ska även städas bort idag, för nu är jag trött på den! Så dags att snabba på om allt ska hinnas innan kl. 21 00...

Kram

Inga kommentarer: