söndag 12 december 2010

Deadline

Har inte alls särskilt mycket att komma med, ingen tid för långuppdatering heller. För gissa vad? Jag sitter mot deadline. Jag är så trött på skolan just nu så jag kan spy ärligt talat! Lever just nu för jullov tätt följt av Thailand och Malaysia. Håll ut!

Får inte, för mina anhöriga, kommentera det som skett i Stockholm. Men jag kan säga att det var svarta rubriker att mötas till idag och det är en svart dag för Sverige, för vårt samhälle och för vår demokrati.

Slitit halva dagen med powerpoinen (sjuklig perfektionist när det gäller sånt) och måste säga att det är en av de bästa powerpointpresentationerna jag har tillverkat. Frågan är om det kommer synas hur mycket arbete det verkligen ligger bakom..

Tyvärr betygssätts vi inte enbart efter powerpoint utan det gäller att ha ett bra arbete som grund också. Kan med lätthet säga att detta arbetet är det sämsta jag någonsin skrivit under min tid som högskole- och gymnasiestudent. Fy fan vilken skit rent ut sagt! Är inte alls nöjd och det grämer mig att lämna in ett arbete som jag inte är 100 % nöjd med. Men deadline är deadline och bättre än så här blev det inte. Men jag har en helvetes snygg powerpoint iallafall! :)

Inga kommentarer: