onsdag 8 december 2010

Jag skriver hemtenta..

...alltså gör jag allt annat! Bland annat ett personlighetstest:


Mjo faktiskt en bra bananbeskrivning tycker jag!

Psykologförslaget tycker jag var lite kul. Speciellt eftersom doktor love är flitigt anlitad:) Twetman skrev i sitt utlåtande på förra arbetet att jag hade skrivit ett psykologiarbete som hon bara kunde önska att alla studenter hade skrivit. Kanske borde slagit mig in på psykologispåret? Fast.. näääe..

Men som mäklare krävs mycket psykologiskt tänkande och god människokännedom. Så tror att jag har hittat rätt ändå:)

Va? Hur många ord jag har skrivit på hemtentan hittills? Noll. Zero. Nada.

Den late får brått framåt kvällen sägs det.

Ikväll ska jag ju baka åt S som ska bjuda på fika på jobbet. Jag hinner inte skriva. Här ska fixas glasyrer och bakas dubbla satser.

Va? Har föreningen för världens bästa flickvänner hört av sig? Nämen tack och bock! ;)

(Jo jag ska fanimej skriva, mellan gräddningarna)

Bananarama

Inga kommentarer: