tisdag 28 december 2010

Julen som kom och gick

Oj. Bloggen tog visst långledigt över jul!

Julen har varit fin.

Julaftonsmorgon hade jag och mitt hjärta vår egna julklappsutdelning. Fick så fina klappar och blev superglad! S fick många klappar, men har man varit snäll så har man ;)



Vår fina gran!


S hade varit snäll:)


Min klapp till S som jag är mest nöjd med (och som det låg mest arbete bakom)


En av de fina klapparna jag fick av S


Julfrukost i Ulvestorp



Yoga

Amy

Gilda



Julmat på Lövstigen



Gröt och julbröd hos familjen H


En vit jul
 Sedan fortsatte julafton i en rasande fart med besök hos familjer och besök hos släkter. Fick så många fina klappar under dagen som jag verkligen behövde! Tack snälla!

Juldagen var en enda lång mysdag med en gästande mr K som var ute och vintervandrade. På kvällen träffade jag äntligen alla mina favorittjejer igen! (minus F) Det pratades, skrattades, nostalgitrippades och spelades med andra ord (Z gissa vem som var i det vinnande laget..höhö). Men det kanske roligaste av allt... Fina Emme deklarerade förlovning!! Det stissades som tusan och korri hade nära till tårarna:) Emme och A som har varit tillsammans så länge och som är SÅ fina ihop! Tror och hoppas att det alltid kommer att vara de två och ser redan framemot möhippa och bröllop;) Tyvärr hade jag inte kameran med mig så jag kunde inte föreviga kvällen. Lånade dock Ks kamera och fick några bra bilder mitt i uppståndelsen! :)

Det bjöds sedan på många kära återseenden, både på dansgolvet och i baren och jag hade verkligen skitskoj! Kvällen avslutades sedan med att jag och S gick hem och stekte hamburgare. Satt fint vid 03-snåret;)

Annandagen var en riktigt härlig slappedag. Vi tog oss upp och åkte på annandagsrea på Mio. Fanns mycket fint och en hel del prisvärda fynd! Burger king fick sig ett besök och sedan åkte vi hem och slappade igen. Andreas joinade in för filmkväll och glass. Mycket fin dag!

Jaa det var min jul det! Nu jobbar jag mellandagarna. Usch. Men pengar behövs så det är bara att gilla läget! Vi har dock tagit ledigt torsdag båda två för att förbereda inför nyår. Jag är inget stort fan av nyår men i år tror jag att det kan bli riktigt kul!

Är laddad och ser framemot ett nytt år med nya möjligheter och nya mål! Vi välkomnar dessutom 2011 med ett härligt firande. Firar allt vi uppnått under 2010 och firar att vi får uppleva ytterligare ett nytt år med allt det har att erbjuda!

Gott nytt år på er fina läsare!

Bananalove

Inga kommentarer: