lördag 4 december 2010

Mys på radhusvägen

Det har mörknat ute och vi är inkomna efter en skön promenad till city. Gårdagens missade Idolavsnitt är avklarat och nu råder ett stilla lugn. Jag skriver klart psykologiarbetet och lyssnar på julmusik med S sovandes bredvid i soffan.

Julbordet igår var hur bra som helst och maten var supergod! Men gud vad yrkesskadad man blir av att ha jobbat med det! Igår var det dessutom min gamla arbetsplats vi besökte så givetvis noterade jag en hel del vad som hade förändrats till det bättre respektive till det sämre ;)

Ikväll är vi bjudna på middag igen. Helgernas matorgier måste få ett stopp innan jag rullar fram. Men såhär är det alltid i juletid; ett enda ätande och snaskande på julgotter, glögg, peppisar, knäck och gud vet vad:)

Dags att återgå till skrivandet så jag blir klar någon gång!

Bananalove

Inga kommentarer: