tisdag 21 december 2010

September i december

Som alla säkert vet vid det här laget så gjorde ju september en bejublad version av Petters mikrofonkåt. Jag lyssnar inte ofta på radio, och för mig är den därmed inte sönderspelad. För mig är den just nu på topp, och jag tycker den är så sjukt bra! Har höjt till max i lurarna på jobbet och blir så danssugen och peppad! Dessutom är Petra så sjukt snygg! Hennes tolkning av jullåten när hon sjöng in fjärde advent förra veckan på mix megapol var även den grymt bra! Så fem av fem julkulor till fröken Marklund från mig!



För övrigt kan jag inte låta bli att dra på smilbanden varje gång jag hör något om September. Som vissa av er läsare vet så delade ju hon och jag upplevelser och erfarenheter nere på en toalett i Playa del Inglés en sen natt/tidig morgon efter en hård utekväll! Hahahaha. Hahaha. My god:) S och hans bror dog lite när jag berättade det. Haha:)

Sitter här och småfnissar lite i skrivande stund:)

Nu är det dags för slipning och målning!

4 kommentarer:

Emmeslemm sa...

Ja hon va minsann bra klipsk hon, som fattade hur handfaten funkade =) hahahahaha

Banana sa...

Haha ja just det ja kranen va de me ja! Jag tänkte på röstdiskussionen vi hade! HAHA! Minns du? Annars kan vi ta de när vi ses, inget bloggvärlden behöver veta! Hahaha. Kramis

bellis sa...

vaaaaaaa nu blir jag nyfiken. man får inte säga a utan att säga b :p

Banana sa...

Hahaha du får vänta till julafton;)