måndag 13 december 2010

Frihet, lättnad, lycka och glädje!

Det är över!

Har skrivit innan om att bästa känslan är efter en tenta, men jag är beredd att ändra mig. Bästa känslan är att, efter en hel höst fylld med arbete efter arbete efter arbete, slutligen lämna in det sista och att ha presentationen av den gjord! SÅ. JÄVLA. SKÖNT! Fick dessutom bra kritik på min presentation, vilket jag absolut inte hade väntat mig.

Helt sjukt, men Cosmo låg innanför dörren när jag kom hem! Tror att 10 av 12 nummer har kommit just så välbehövligt efter tenta eller efter inlämning! Och jag blir lika glad varje gång! Det är ett tips om ni har idétorka på julklappar att få eller att ge, satsa på en tidningsprenumeration. Jag fick två stycken förra julen och jag har haft så stor glädje av de julklapparna hela året! Det är en utgift man sällan unnar sig, iallafall inte som student, så det känns otroligt lyxigt när tidningarna dimper ner hemma på dörrmattan!

Ikväll väntar ett av Halmstads största luciafirande i S:t Nikolai kyrka. Har längtat så länge och det ska bli så mysigt! Men först ska vi ut på lite julklappsjakt. Och bara njuta av friheten och känslan av att inte behöva öppna ett officeprogram på flera veckor. Lovely!


Glad lucia önskar jag er!

Bananalove

Inga kommentarer: