tisdag 15 december 2009

Det lackar mot jul

God morgon!

Borde egentligen plugga nu, men ett litet inlägg ska jag nog knåpa ihop först! Känner mig äntligen lite mer på banan nu, efter några tunga dagar. Igår gjorde jag comeback på träningen, MY GOD vad jobbigt det var! Men välbehövligt och så skönt efteråt. Smorde in mig som en tok innan jag åkte iväg, allt för att inte sprida ett moln av fjäll runt mig. För nu fjällar jag. Enorma mängder. Hud överallt i lägenheten snart! Blir tokig! Tog scruben igår och skrubbade skrubbade skrubbade bort all brännan:( Trodde jag, idag är jag lika tussigt fjällig igen. Suck. Jag som var så brüüün!

Tittade på Svenska hjältar igår också och skänkte en tacksam tanke till alla godhjärtade människor som fortfarande finns kvar där ute. Grät en skvätt också. BRA initiativ med en gala i godhetens tecken!

Har förresten lagt upp lite av bilderna från Thailand på facebook nu för er som har begärt detta:) Tonkis har inte lagt upp sina än, men han är i startgroparna.

Dags att plugga lite nu innan det är dags för föreläsning vid 13.00. Dags att ta tag i livet igen och komma tillbaka till verkligheten!

Imorgon ska vi julhandla på stan! Ser framemot det jättemycket, har inte sett stans julpyntning helt ännu. Har varit tidig med klapparna iår så har bara en kvar till min man nu. Får se vad jag kommer hem med imorgon..

Ha en bra tisdag och var extra snälla mot varann nu när det snart är jul!

Bjuder på en bild från MBK i Bangkok




Kram

Inga kommentarer: