fredag 11 december 2009

Fredag

Idag har det varit en mycket mycket slapp dag. Så skönt! Har i princip inte gjort ett vettigt handtag utan mest halvsovit lite till och från i soffan. Hoppas att jetlagen är borta imorgon iallafall så hjärnan fungerar normalt igen!

Från mitt soffläge har jag idag imponerats av och beundrat våra svenska skidskyttetjejer som tog guld resp. silver! Stolt svensk blir man när man ser sånt! Och i en sådan slitig idrott dessutom! Har själv tävlat i skytte (hah, det visste ni inte va!) och kan inte ens föreställa mig att träffa tavlan efter att ha svettats runt i skidspåret. You go girls!

Tittade även på det senaste avsnittet av bonde söker fru lite halvt. Såå söta Thilde och hennes nya kärlek är ihop! Man blir ju glad i hela kroppen av att se dom!

Nu ska jag ut en sväng med hunden och sedan beger jag mig till fröken K; det är dags för IDOL-final! Ska bli så skoj! Sen hämtar jag upp min man som är på julfest med jobbet och åker hem till honom för lite mys.

Ha en härlig kväll!

Kram

Inga kommentarer: