torsdag 24 december 2009

God jul!

God jul alla mina läsare! Nu har jag haft den här bloggen i lite drygt en månad och besökarantalet är så sjukt mycket större än vad jag någonsin hade kunnat tro! Kul att ni uppenbarligen gillar det jag skriver:)

Julafton är här, en av årets bästa dagar! Julaftonsmorgon blev tidigare än någonsin. Vi var på Julklappsutdelning med familjen Heijel vid 6-snåret i morse innan T och L skulle börja jobba. Fick jättefina julklappar av Gunnar och Lena! Tack snälla!

Jag har varit ute i snön och busat runt lite med min älsklingsvovvi. Borstade igenom både honom och kissen som fäller enormt just nu! Zion ÄLSKAR att bli borstad, men HATAR snö. Så han var väldigt vaksam på bordet idag! Nu är båda två så fina så!

Nu kommer Emma snart hit och tomtar! Haha. Sen ska jag göra en västerbottenpaj, som får bli mitt bidrag till årets julbord. Sen är det dags för Kalle och sen kommer hela släkten hit. T kommer efter jobb och farmor. Det kommer bli en fab day!




God Jul och Gott nytt år!

Kram Anna

Inga kommentarer: