torsdag 17 december 2009

Skön torsdag

Här händer det inte mycket för tillfället. Ligger nergosad i soffan med datorn på magen och TVn på i bakgrunden. Så skönt! Surfat runt och letat lite nyårstips. Hittade ett par såå fina örhängen! Vill ha vill ha! De är liite för dyra egentligen men vad fasen, får se det som en liten julklapp till mig själv. Det är dresscode kostym/cocktail och klänningen har jag ju haft fixad sedan länge. Den hade kommit hem i brevlådan när jag var iväg och jag provade den förra veckan. Som en smäck satt den! Superfin! Och de fina örhängena kommer vara såå perfekt till! Ska bli kul att klä upp sig och fixa och dona lite! Funderar på stoora lockar, om tomten kommer med mina önskade värmespolar;) T kommer bli superfin i sin kostym med, jag har inte sett honom i den någongång än så det ska bli spännande!

Igår blev det glöggmys och jullåtar på högsta volym här hemma! Vilket påminde mig om att jag ska städa köket som är fullt med blåbärsglögg... En timmes kö till kåren var så störigt, men in kom vi! Halv fyra var vi hemma igen och efter en resorb så har dagen idag varit helt okej. Klart seg, men inte dålig. Bra! Hade vår sista föreläsning i makro idag innan tentan och meningen var frågestund. Men ingen fattar ju något så det var typ inte en fråga! Haha.

Nu ligger jag mest och väntar på att Bonde söker fru ska börja. Då ska vi mysa med pizza som jag har lovat att bjuda på idag. Hemkörning är guld värt ibland:)

Tog lite bilder på vår julhandel häromdagen


Redo för shopping. Nya jackan från Abercrombie


Fackeltåg på torget


Så söt Westie som omedvetet agerade julskyltning



Hörrni, ni vet väl att mina bilder är klickbara? Lägger in dem så att de passar ihop med texten, men klickar man på dem så ser man dem i full storlek!

Kram

Inga kommentarer: