tisdag 1 december 2009

Snabb update fran phiphi

Hej allihop!

Uppdaterar lite snabbt har inne. Vi lever och har det heelt helt underbart! Solar, badar, steker, snorklar och bara njuter for fulla muggar! Ingen tidsuppfattning alls utan tar bara dagarna som de kommer. Thaimassage ute pa long beach igar med stranden och havet som utsikt. Det var en nypmigiarmen-upplevelse vill jag lova! Aker till Ao Nang med farjan idag efter 3 dagar har pa phiphi. Oj vilket osammanhangande inlagg detta blev, men ville bara beratta att Thailand ar over alla forvantningar och jag verkligen ALSKAR det har landet!

Hoppas allt ar bra med er hemma och att ni tar hand om varandra

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du fick göra om phi phi till de bättre! haha inga tiggare vid sängkanten den här gången?:P
Åååå underbara ao nang! Njuut massa åt mig oxå!!
Puss emma

Emmeslemme sa...

Hoppas ni har det underbart! Jag är äckligt avundsjuk då jag misstänker att det landet ni befinner er i inte är uppbyggt av geggamojja! =P

Ha det toppen!!