tisdag 1 november 2011

Close to closing

Hörrni! Detta blir sista inlägget i bloggen innan jag låser igen med lås och bom härinne.

Som jag skrev så har blogger ett lite annat system än blogg.se gällande lösenord. Det kommer alltså inte att komma några inloggningsuppgifter!

Ni som vill fortsätta läsa och har sagt till om detta kommer att få ett mail till er mailadress som ni uppgivit (de av er som bara hojtat kan jag utantill, ni får givetvis också). Läs mailet och följ beskrivningarna!

Det som kommer att krävas av er är att ni skapar ett googlekonto. Detta är gratis och tar ca 3 minuter att fixa. Mitt googlekonto är min hotmailadress och samma lösenord som jag har till hotmailen, för enkelhetens skull. Alltså inget krångligt alls att komma ihåg om ni också tar samma.

Det som gäller sedan är alltså att ni loggar in med ert googlekonto varje gång ni ska in och läsa. På så sätt sprids inget allmänt lösenord till fel person utan endast de mailadresser som jag bjudit in kan läsa. Smart va?

Det enda krångliga för er del är som sagt att ett konto måste skapas. Men å andra sidan är det endast en uppoffring på 3 minuter av er tid som ger er många timmars läsning härinne framöver:)

Så håll koll i mailinboxen, det plingar till när ni minst anar det:)

1 kommentar:

Ida sa...

Har redan Google konto och det är ju ingen uppoffring precis! Med tanke påvar man får ;) kram