torsdag 10 november 2011

Close to friday

Åh vad den här veckan har gått fort! Känns som det var igår jag lade upp måndagskänslan och imorgon är det redan fredag! Fint det!

Igår och idag har jag sovmorgon/jobbar hemifrån. Så himla skönt! Behövde verkligen det, att sova en timme längre på mornarna och att slippa sitta och nöta inne på kontoret.

Igår sålde jag en lägenhet till. Det känns skönt, nu är januari månad tryggad! (Vi får lön med en månads förskjutning så novembers försäljning betalas ut i slutet av december).

Ikväll blir det bankpresentation, precis som vi hade igårkväll. Innan dess ska två visningar hinnas med samt lite uppföljnngsarbete. När man slutar kl. 21.00 så tycker jag att det inte är mer än rätt med lite sovmorgon:)

1 kommentar:

Slemmis sa...

Helt rätt! =D

Själv är jag ute hos kund som ligger i stan både idag och imorgon och kan därmed gå upp tjugo minuter senare! ;)
Många bäckar små!