lördag 26 november 2011

Utmanande utmaning

Jag har ju lovat att jag ska anta en så kallad 30-dagarsutmaning här i bloggen. Nu har jag knåpat ihop en utmaning som jag ska sätta tänderna i! Jag har sållat ner lite och min utmaning kommer istället att bli en 20-dagarsutmaning. Vill ni se vad ni har att vänta er?

Dag 01 Om mig
Dag 02 Mina föräldrar
Dag 03 Mina syskon
Dag 04 Om tio år
Dag 05 Ett ögonblick
Dag 06 Hit vill jag resa
Dag 07 Detta upprör mig
Dag 08 Vad är kärlek?
Dag 09 Mina drömmar
Dag 10 Det här ogillar jag
Dag 11 Mitt favoritminne
Dag 12 Detta ångrar jag
Dag 13 Den här månaden
Dag 14 Något du inte visste
Dag 15 Det här får mig att må bättre
Dag 16 Det här får mig att gråta
Dag 17 Något jag inte klarar mig utan
Dag 18 Mina rädslor
Dag 19 Min favoritplats
Dag 20 Det här saknar jag

Så kommer det alltså att se ut hörrni! Jag har dock förbehåll att ändra om i ordningen hur jag vill. Jag kommer att välja ut den rubriken som jag är mest inspirerad av för dagen. Men dessa smaskiga ämnen kommer jag hursomhaver att delge er då och då framöver!
 
Stay tuned!

Inga kommentarer: