fredag 11 november 2011

Inspiration

Massbloggar idag känner jag, har ett grymt flow ;) Jag har snöat in mig på att få in en gammal kratta i inredningen. Gärna en rostig, gammal i järn som det finns personlig anknytning till. Eventuellt kanske spraya den vit som nedan. S familj, som bor på landet, borde ha en sådan gammal klenod tycker jag. Måste reka lite. Tycker det är så charmigt att återanvände prylar till sådan de normalt inte används till. Och givetvis blir det en extra härlig känsla om det är prylar som gått i arv! Jag tänker mig min kratta i sovrummet, som halsband och pynthängare... Inspobilder följer!





4 kommentarer:

Znag sa...

Klart du ska få tårta! ;) hur lätt som helst att göra!

Coolt med krattan! Köp en glögg till mig med förresten! Jag blev så jävla sugen nu när jag tänker på vår glöggkväll i din gamla lya, haha. Det var tider det!

sandy sa...

Gillar idén att ha krattan som smyckeshållare. Själv tänkte jag införskaffa mig ett smyckesträd, men borde nog skaffa mer smycken först :)

Slemm sa...

Gillar den sista! Den va ju jättemysig! =)

Banana sa...

Sv: Ja jag tycker det är himla charmigt faktiskt! Smyckesträd är fina, ett sånt har jag redan:) Krattidén är bra för mina långa halsband, som annars tar upp hela trädet eller ligger som en trasselboll vid stammen;)