tisdag 8 november 2011

Dialogen är död

Jag som tänkte att vi skulle prata mer med varandra här inne nu när jag låst igen bloggen och tagit bort kommentarsgranskningen. Men icke, då strular blogspot istället och jag har förstått att det inte går att kommentera mina inlägg. Jag kan tyvärr inte göra något åt saken eftersom jag inte vet vad som är fel, utan jag hoppas att det löser sig av sig självt. Annars får jag fortsätta skriva ut i luften helt enkelt!

Idag är det för övrigt tisdag om nu någon har missat det. Veckans värsta dag enligt mig, har alltid varit och kommer nog alltid att vara. Jag är alltid svintrött på tisdagar och på Fastighetsbyrån börjar vi dessutom en timme tidigare för morgonmöte på tisdagar. Gäääääsp!

Imorgon är det husköparskola på swedbank till 21.00 och på torsdag möte med Swedbanks private banking-kunder till 21.00. Om jag ska passa på att njuta av att komma hem i hyfsad tid idag?
Svar: Sí.

Inga kommentarer: