tisdag 15 november 2011

Husfeber

Åh idag hade vi ett möte i vårt hus med killen från elajo som ska sätta in luftvärmepumpen. Både jag och S får en så sjukt bra känsla när vi är i vårt hus och vi båda var helt ivriga efteråt och vi vill bara flytta in nu nu nu nu! Det känns så himla bra och jag är så glad att jag känner mig så hemma i huset! Dessutom fick vi ett glädjande besked från elajokillen angående vår kamin. Vi har planerat att sätta in en kassett för att använda den som värmekälla, men han sade att det inte behövs eftersom kaminen redan har en typ av kassett. Så gött! Där sparade vi ca 15 000 i nuläget! 

Dessutom fick vi beröm av honom för att vi köpt ett så fint hus! Ett bra hus som verkligen överraskade när man steg in i det enligt honom! Så roligt att höra!

Ikväll har jag visning för hela 6 förbokade sällskap! Då är det som roligast att visa lägenheter!

Inga kommentarer: