måndag 14 november 2011

Måndag. IGEN!

Så var det måndag igen, och vart sjutton tog den helgen vägen!? Idag är det exakt en månad tills vi får vårt hus, och ska veckorna springa iväg så här fort så börjar vi snart få bråttom!

Vi har handlat på oss det mesta, nu ska vi bara börja sälja också--- Lägenheten ser för jävlig ut rent ut sagt, med lite nerpackat här och där, lite nyinköpt som väntar på att flytta (fortfarande i kassar alltså) och med dubbla soffdynor som vi krigar med MIO om. Om vi ser framemot att flytta från kaoset? Ja. Ja. Ja!

Något annat jag ser framemot är givetvis, alltid, alltid THAILAND. Det ska bli så obeskrivligt skönt! Då ska jag ladda batterierna och jag hoppas på att jag ska finna, om inte meningen med livet, så i alla fall en klarare vision av vilken väg jag ska välja framåt i karriären. Sist jag var i Asien så kom jag hem med nytt jobb och ett klart mål. Hoppas på liknande insikt denna gången:)

Inga kommentarer: