torsdag 10 mars 2011

En hel bananklase

Jaa det är betyget på denna dagen ur bananasynpunkt. Äntligen är det sista slutseminaret avklarat för den här läsperioden! SÅ. SKÖNT! Det gick dessutom över förväntan, jag har ju redan sagt att det är ett rent skitarbete, men Ingrid verkade lika imponerad av det som över alla andras. Så än är inte hoppet ute:) Eftermiddagen har ägnats åt långlunch med Sofia, Sanna och Helena. Åhléns lunchbuffé är ett hett tips. Jag åt ärtsoppa och snodde även åt mig lite goda salladstillbehör, apelsinris och bröd (ja, jag vet men det var faktiskt buffé). Pannkakor och himmelskt god sylt till efterrätt. Hur magen mår av blandningen? Haha det återstår att se:) Sedan satte jag mig hos frisören. Kan rekommendera Annen etage för er som inte varit där. Hårtvätt, hårbottenmassage och lite massage i duschstolen ingick och sedan blev jag faktiskt ovanligt nöjd med klippningen! Visserligen toppade jag bara (en hel del saltvattenslitet rök) och tunnade ut det, men med min kalufs är det sällan jag går ut och är nöjd. Men idag vart jag det! Lyxade till det med en (svindyr!) produkt eftersom jag bara klippte och inte färgade. Hoppas den är värd sitt pris, den lät iallafall super för mitt tjocka, torra svintobarr! Recension kommer nästa vecka;)

Nu ska jag packa bilen full och sen är det äntligen dags att åka till min älskling igen! Har saknat honom hela veckan så ser framemot en myskväll när jag kommer hem! Bara det är ju halva bananklasen liksom:)

Bananalove

Inga kommentarer: