torsdag 10 mars 2011

På sin plats

Måste bara kika in snabbt och säga en sak till er, mina fina läsare! Ni fortsätter att öka hela tiden och jag har ett snitt idag som är ungefär dubbelt så högt som för några månader sedan. Det glädjer mig att ni hittar hit och att ni tycker att mina förvirrade tankar och ord är läsvärda:) Särskilt tack till er som lämnar kommentarer, även kommentarsantalet har ökat på sistone (Slemmis du ska ha mest cred som är flitigast) Kommentarer motiverar och sporrar supermycket till att fortsätta skriva och jag blir alltid lika glad när jag ser att det är en ny kommentar! Stort stort tack till er! Inte att förglömma eller underskatta är alla ni som klickar i snabbreaktionerna under inläggen, det sporrar minst lika mycket att se att någon har läst, någon har tänkt till och denna någon lämnar ett litet avtryck:) Däremot är de olika fälten inte så fantasifulla, är svårare än man tror att välja något fyndigt där! Har ni önskemål eller idéer på andra nya val så mottages de gärna.

Men jag ville liksom mest bara tacka. Utan er läsare, inga banantankar i cyberrymden:)

Inga kommentarer: