onsdag 9 mars 2011

Ingen rubrikinspiration till detta inlägg

Har egentligen ingen tanke bakom detta inlägg så rubrik saknas därför. Imorgon är det ÄNTLIGEN dags för slutseminarium för denna vidriga läsperiod. Skriva skriva skriva har varit ledordet och jag är så trött på att producera krystade arbeten på löpande band! Igår redovisade vi PM2 och PM3, skönt att ha det gjort iallafall. Vi firade detta, fettisdagen och kvinnodagen (även fyndigt kallad fittisdagen med tanke på sammanträffandet) med att gå till Skånskans ett helt gäng och köpa semla. Det var fint det!

Imorgon ska jag fira att den sista redovisningen är över med att ta en långlunch med Sofia. Det ser jag framemot! Ser även framemot att jag ska klippa mig imorgon! Eftersom vi ju vann massa pengar så kan man se den som gratis. Därför passade jag på att lyxa till det med att boka in mig hos en av stans lyxigaste (bästa hoppas jag) frisörsalonger. Kostar 80 kronor mer än hos en ordinär, men det är jag värd känner jag:) Och som sagt så är det ju gratis;)

På tal om vinsten, vi köpte ju hårddisk för en slant också. Fick rapport igår om att spelen är hemma nu! Som jag längtar till helgen! Alla mina favvospel var med, hur tur kan man ha? Supermario galaxy 1 OCH 2 (!!) Boom blox 1 och 2, zumba, massa fitnessspel, donkey kong, mario cart mfl mfl. Ni kan ju räkna ut hur jag ska njuta av min helt lediga helg! :)

Nu ringer det. Hörs imorgon!

Inga kommentarer: