fredag 25 mars 2011

Friday.

Fredag igen hörrni! Herre gud så fort tiden går, veckorna bara flyger ju förbi! Hinner med en liten snabb bloggupdate innan det är dags att åka till F-byrån. Kom hem från H-stad i förrgår med hela bilen full med lådor. Förstår inte hur jag har hunnit samla på mig så mycket saker i en liten etta?? Helt obegripligt! Har slängt en hel massa men ändå är det så mycket saker kvar! Soffan och bordet är hämtat så lägenheten gapar tom nu. Halmstad bjöd på en glad överraskning; vi fick VG på båda våra PM i värdering! Tjohoo! S-O som är så snål och elak när han betygsätter. Tack gud att vi orkade slita lite extra det sista där under helgen alltså! För nu är det SÅ värt det!

Annars är det praktik som gäller, både igår och idag. Trivs så himla bra på kontoret så jag längtar dit när jag inte är där! Just ja, igår lämnade jag ÄNTLIGEN in mina tavlor som jag köpte i Thailand om ni minns! Om en vecka är de klara! Längtar så tills jag kan sätta upp dem och är så glad att jag följde magkänslan när det gäller inramningen, tror det kommer bli superbra! Bilder kommer när de kommer hem:)

Igår födelsedagsfirades jag av fröken K när jag kom hem! Vi åt kladdkaka med jordgubbar och jag fick finfina presenter! Tack snälla!


Oops dags att åka! Ha en trevlig helg om vi inte hörs innan!

1 kommentar:

bellis sa...

fan!... va god den såg ut......vill typ plocka ur den från datorn o äta upp den:)