lördag 19 mars 2011

Kors

Jag uppdaterar på en lördag, det hör inte till vanligheterna! Helgerna är så otroligt välbehövliga och uppskattade i en hektisk mäklarvardag vill jag lova! Laddar batterierna för fullt nu och jag älskar det! Var sugen på Högis igår när frågan kom, men plånboken och tröttheten sade no no no. Det får räcka med festligheter en gång per helg. Man börjar ju bli gammal. Höhö. 25årsfest väntas ikväll. En form av maskeradtema kan man säga. Jag älskar ju gasquer och utklädnad, OM det är roligt tema. Kvällens tema känns sådär, så utklädnad eller ej återstår att se. Men klackarna i taket är klart som korvspad!

Förresten, både sängen, soffan och bordet är sålda nu, efter endast 2 dagar utannonserat. Bra Blocket och Facebook!

Nu ska presenter inhandlas, både till festfirarna ikväll och till mamma som fyller imorgon. I övermorgon är det B-day (D-day) för min del. Det väntas alltså kalasande i dagarna tre. Det är fint det!

Inga kommentarer: