tisdag 24 januari 2012

Tisdag

Hej igen!

Längesen jag var inne här nu så lika bra med kommentarssvar i inlägg istället för under det gamla inlägget nedan: Tack Ida och det tycker jag verkligen att vi ska göra! :) Och Emme Ingendagdagar har vi fått nog av! :)

Läget är ganska oförändrat här, jag väntar på röntgen och efterföljande operation. Resten håller jag för mig själv. Vi har valt att inte berätta så mycket i nuläget för mer än närmast anhöriga. Dock är det skönt att skriva av sig liiite iallafall, hoppas ni har förståelse för det. Alltså inte min mening att säga A utan att säga B.

Just nu vill jag bara ha svar på prover, svar på röntgen och att operationen går bra.

Sålänge försöker jag hålla modet uppe. Att slappna av i varma bad, att pyssla i huset, att kramas massa massa och att gråta när det behövs. Framförallt gäller det att fokusera framåt och inte tänka så mycket.

Kram på er som kikar in här och hoppas ni håller ut under bloggtorkan som råder!

Inga kommentarer: