torsdag 9 juni 2011

Goodiebag på jobbet idag! :)

2 kommentarer:

Tina sa...

Jävla lyxlirare;) men det är du värd:) kram

slemmet sa...

Åh, nu var det längesen jag var här känner jag! Härligt att se att det ändå kommer några inlägg! =)

Båda bilderna ser finfina ut (och jag hoppas att jag har en likadan goodiebag på jobbet till hösten ;) det verkar så nu iaf!!)

Är det den J jag anar så är jag glad för din skull, även om jag inte vet så mycket mer om det! ;)

Nu är mitt plugg klart FÖR ALLTID! avslutade för en halvtimme sen och nu väntar partaj i dagarna två, innan det blir hemresa igen på söndag! =D För att orka med måste jag ta igen några av de timmars sömn jag har missat i veckan.. inte minst igår när tåget blev 2 h och 40 min försenat! =P HATA SJ!!

Massa kramar och hoppas att jobbet känns bra nu framöver!