onsdag 1 juni 2011

Livstecken

Jag lever men vi har ingen internetuppkoppling eller tv just nu och sista dagarna har det varit fullt ös inför sista tentan. En kompletteringskurs som var frivillig och alltså inte ingick i licensen skrevs idag. På rekordfart! Var ute ur tentasalen halv elva efter en och en halv timmes skrivande på en femtimmarstenta. Vet ni vad det innebär? ATT JAG JUST SKRIVIT MIN SISTA TENTA NÅGONSIN!!

När vi kom ut från tentasalen så hade resultatet från den superviktiga tentan i FML som krävs för licensen..Tog ett djupt andetag och kikade på mailen med ett öga. VG!! Så. Jävla. Gött!!!¨

Idag ska vi på studentskiva och jag ska fira och njuta som om det vore jag själv som tog studenten! För det är jag fan värd efter 16 år i skolbänken!!


Kul att se att så många av er har använt bra rutet-knappen på mitt förra inlägg! Det är inte ofta jag ryter till men ibland så! Skit ska skit ha som K skulle ha sagt!

Helgen har varit helt galen och helt galet rolig! Vi har haft folk 24/7 sedan i fredags eftermiddag och det har varit så kul! Tack alla inblandade! Fredagen var helt otroligt rolig och jag träffade så mycket gamla kändisar, dansade helt galet mycket till duojag och fick en härlig mäklarlåt tillägnad till oss dagen till ära (vi tog officiell examen i fredags). Lördagen startade segt, jag har varit sjuk sedan i onsdags och det tog ut sin rätt i lördags! Shit! Karnelevalen beskådades och sedan låg vi lågt! Mr L bjöd sedan på finmat hos oss, han köpte kroketter fläskfile och bea som satt som en smäck i bakismagarna!

Sedan var festen igång igen och vi begav oss en trappuppgång bort till våra grannar på förfest, innan det var dags för tältet. För egen del hade jag kunnat hoppa tältet, var för blött och för fulla äldre människor för att jag skulle kunna tagga till. Z halkade med ner i opeppet med resten hade tydligen haft skoj! S inte minst, vilket var väldigt roligt :)

Nu ska studentpresent inhandlas och sen ska vi skråla med i "fy fan vad vi är braaaa..."

Inga kommentarer: