torsdag 26 maj 2011

Fy fan!

I vår lokaltidning finns möjligheten att skicka in och ge någon som gjort något särskilt fint ett hjärta och ge ett bananskal om man är besviken. Visserligen är det ofta ganska låg nivå på detta men denna veckan tar det fan priset!

Vidriga elaka människor! Så fruktansvärt hjärtlöst att skicka in detta till tidningen! Jag har ingen aning om vare sig vem som sänt in eller vem detta handlar om, men stackars den barnkalasfixaren säger jag bara! Jag vet inte heller om det rör sig om samma kalas, men desto värre om det finns två stackare som hängs ut såhär!
Banalt att reta upp sig på kan tyckas, men jag tycker det är så elakt och sådan otrolig brist på omdöme att göra sig besväret att skicka in sådant här tjafs till en tidning som alla får hem i brevlådan. Alla. Fy fan!

Tänker på de ensamstående mammor eller de familjer som kanske inte har pengar i överflöd att ordna fucking catering på ett barnkalas! Vad sänder detta ut för meddelande till dem? Hur känner sig den mamman/pappan som har anordnat kalaset ifråga och får dessa anonyma påhopp? "Besvikna föräldrar" skriver under. Fy fan vilken vidrig känsla att se detta efter att ha ordnat kalas för sitt barn och bjudit in andras barn och bli sågad så offentligt utan att veta av vem och om alla föräldrar varit med på det. Skämmes ta mig fan! Vuxenmobbing på högsta nivå att hänga ut en enskild såhär!

Jag är väl gammal, men på den tiden när jag gick på barnkalas var det väl aldrig mat utan alltid bullar och tårta, eller??



                                Jag gör som apan på bilden och skäms åt dessa hjärtlösa idioter

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jag håller med dig Anna. Jag reflekterade själv över den insändaren, men kan ju hoppas att det är ett..skämt?!

slemmebem sa...

Åhåhå, vad skönt att få trycka på bra-rutet knappen igen Banani! Var ett tag sen nu minsann! ;)

"Hur lätt är det att få ett barn att äta vid 19-tiden då kalaset är slut"

-Jaaa, är ungen inte hungrig äter den nog inte.. Och dåå, då går jorden under förstår du...

Håller med om din inställning, att det är synd och partyfixaren, och hoppas verkligen att den generella underskriften betyder ETT dumt jävla föräldrapar!

(Och besvikna gäster ska vi ju bara inte tala om.. Billiga paket!!! FY FAN!!)

Puss på dig!