måndag 16 maj 2011

NP

Idag sade jag upp mig från NP, gamla NP som varit min arbetsplats i 11 år. Helt crazy. Kommer verkligen sakna mina gamla arbetskamrater! Har haft det så otroligt bra där egentligen med frihet att komma och gå som jag vill under studietiden, förlängd tjänstledighet och tjänstledighet inför resan jag gjorde 2007. Det har varit guld värt! Dessutom har jag under hela min studietid fått vara med på semesterfester, julfester och dylikt och fått julklappar och sommarpresenter som om jag jobbade heltid. Tack snälla!

Fick mitt arbetsintyg idag och läste igenom det först nu. Har lite svårt att läsa om mig själv så. Och som jag har lipat! Haha. Blev så jäkla rörd, glad, tacksam och sorgsen på samma gång så jag har suttit här och snorat nu:)

Kan varmt rekommendera NP som arbetsplats och familjen Tibratt som arbetsgivare. Tusen tack för allt!

Inga kommentarer: