torsdag 5 maj 2011

På väg

Det är en vecka på resande fot! Igår spenderade vi hela dagen i Jönköping på utbildningskonferens om nya mäklarlagen och om vår nya tilläggstjänst AlltHemma. En mycket lärorik och spännande dag med mycket matnyttig info (inte minst till tentan!).

Dock blir man helt stört trött av en sådan heldagskonferens! Kom hem sent och dunsade ner i soffan. Kul var att bilderna vi framkallat från Köpenhamn kom igår! Ett tips om ni vill ha gratis framkallning är Fujidirekt, 100 första bilderna är gratis och de kom på bara två dagar! Mycket bra! Bilderna blev superbra och ska nu monteras in i ramen som bara står och väntar på att fyllas med kort:)

Jag beställde även en bok igår som jag blev helt galet kär i när jag läste recensionen av den! Jag beställer inte böcker ofta och absolut inte inbundna böcker. Men detta var en bok som jag bara kände att jag MÅSTE ha i bokhyllan! Ser med spänning fram emot härlig läsning, kanske kommer ett utlåtande här efteråt:)

Idag åker jag vidare ner till Halmstad. Väskan är packad och familjerätt står på dagens schema. Resten är fortfrande hemligt men jag kan säga att jag har packat väskan väl:)

Min fina S i förrgårkväll innan vi skulle sova, två dagar innan jag ens skulle åka:

"Jag längtar till på lördag, för då kommer du hem igen"

Inga kommentarer: