måndag 16 maj 2011

Snabbhej

Blogger har krånglat massa senaste dagarna och inlägg har försvunnit och sedan dykt upp igen. Ser att kommentarer tyvärr har försvunnit och att etiketterna ser helkonstiga ut fortfarande. Det har inte heller gått att uppdatera. Har iofs inte haft tid att blogga i helgen så kan hända att det hade fungerat då.. Well well, hoppas på att det har återgått till det normala nu!

Sagobröllopet gick av stapeln i lördags och jag är SÅ glad att jag fick vara en del av denna pampiga tillställning! Tog tyvärr inga bilder eftersom jag hade min lilla skitkamera med mig och kvaliteten på bilderna blev därefter... Ska dock försöka låna lite bilder från facebook och från min iphone för att visa er små glimtar av allt det fina:)

Söndagen var segstartad och bjöd senare på 29årskalas med rabarberpaj och goda cookies:)

Vi avslutade sedan kvällen med hockeyfinalen (givetvis!) Alla förfasar sig över resultatet, jag känner att det aldrig har passat bättre att vara mer finsk än svensk;) Morfar smsade sent igårkväll sitt standardsms "hyvä suomi!"

Nu fortsätter vi i kalasandets anda och går på 8-årskalas för finaste tjejen i stan! Ska bli så kul och träffa mina favvotjejer, var alldeles för längesedan sist! På tal om kalas så damp det ner en finfin 30årskalasinbjudan i brevlådan idag, det tackar vi för! :) Tema after beach låter kanon!

För att ta ner kalasstämningen så går jag nu in i tentabubblan igen. Nästa onsdag smäller det. Då gäller det att prestera en sista viktig gång. Annars blir det ingen mäklarlicens minsann!

Som vanligt när jag tentapluggar så gör jag allt annat. Därför har jag givetvis jobbat på NP idag, ska på kalas ikväll, bokat in dejt med F imorgon och har en bio inplanerad på onsdag! För att inte bion ska bli oväsentlig så ska jag även se de första filmerna nu båda kvällarna innan, såg att trean (tror jag det var) passande nog kör alla filmerna som ett marathon nu! Well hello again Jack Sparrow!

Men mellan varven ska jag ju plugga iallafall.... ;)

Inga kommentarer: