tisdag 10 maj 2011

@ work

Snabb update från jobbet får det bli idag! Kan meddela att jag gjorde världens klipp på lunchen då jag sprang som en dåre för att leta efter bröllopsklänning tills på lördag. Har ju redan två tre stycken kandidater hemma men ingen av dem känns helt hundra rätt. Till min stora glädje hittade jag en helt perfekt bröllopsklänning i sista affären innan! Dessutom var den oerhört billig så gissa om jag är nöjdare än nöjdast:)

En extra bonus är att mina skor från KL passar perfekt till denna klänning så därmed är även det problemet löst!

Ikväll blir det förhoppningsvis en löpar- eller inlinesrunda i det fina vädret! Igår powerwalkade jag med Kälyy som ÄNTLIGEN är hemma igen:):) Dags att strama till träningsschemat lite nu!

Annars då? Har insett att jag är uppbokad med roligheter varenda helg fram till och förbi midsommar nu. Inom samma tidsperiod ska även sluttentor skrivas och praktik avslutas. Det är bara att ösa på, in i kaklet så det smäller om det:)

Inga kommentarer: