torsdag 19 maj 2011

The wedding

Innan jag kickar igång med plugget för dagen så vill jag visa er lite bilder från bröllopet. Tog ytterst få bilder med min iPhone så resten har jag olovandes lånat av Dessi och Lollo, hoppas det var okej :)

Märker att bilderna lägger sig i helt rörig ordning men jag hinner faktiskt inte pilla med det nu. Håll till godo!










Toastparet

Brudparet anländer till Örnshuset


Tärnorna

Brudgummen med alla byggarkillar






Örnshuset är festdukat








Godaste och finaste bröllopstårtan!

Det magnifika pampiga bröllopet bjöd sedan även på fest i ordets rätta bemärkelse!

Drömbröllopet är väl ändå när det inte blir stelt och uppstyltat utan gästerna har riktigt roligt!

En helt underbar kväll som blev så lyckad som ett bröllop bara kan bli!

Inga kommentarer: