torsdag 12 maj 2011

Hissa och dissa by Banana

Idag vill jag hissa:

Att det ingår fotografering i mitt jobb! Det är så roligt och jag är så glad att jag kan kombinera jobb och hobby. Kan inte sägas nog ofta! :) Idag har jag fotat en SÅ fin lägenhet! Hade kunnat köpa den på studs om den hade legat hemma! Exteriörbilderna blev kanon eftersom himlen just då var klarblå och molnfri. Dessutom fanns det två brittiska korthårskatter i hemmet, min absoluta favorit bland kattraser! Mycket trevligt kundbesök med andra ord:)

Idag vill jag dissa:

Att min skrala studentekonomi troligtvis sätter stopp för The perfect party nästa helg. Buhu jag som verkligen ville gå:( Men köpenhamnsweekend, möhippa, bröllop och frisörbesök sätter sina spår i plånboken när man lever på endast CSN utan något lönetillskott. Jäkla skit med rent ut sagt! :( Det är så otroligt fina vinster och stora vinstchanser så det svider att inte kunna deltaga i utlottningen. Men än har jag inte sålt biljetten, vi får väl se vad som händer. Men det ser onekligen mörkt ut...

Tur att det är bröllop på lördag iallafall och att det är inräknat i budgeten utan problem:)

Nu ska jag redigera bilderna och sedan lägga ut annonsen på nätet. Är ni sugna på att flytta till Bor så slå till vettja! :)

Inga kommentarer: