fredag 17 juni 2011

Hey hey it´s friday!

Fredag igen, galet vad tiden går fort! Strax dax att ta helg nu, så himla gött! S kommer till kontoret och hämtar upp mig för lite fredagsshopping och sedan blir det fredagsmys!

Imorgon är det dags för stor stor fest i Bolmen som jag längtar som sjutton till! Men är nästan lite nervös med tanke på allt folk! Tror aldrig jag har varit på så stor fest någonsin och det är massor med nytt folk jag aldrig träffat. Men ska bli galet skoj! Fyra stugor- en fest heter evenemanget och ca 100 pers har tackat ja. Jag är medbjuden till stugan som S kompisar styr över och såg att jag tacksamt nog känner en hel del folk där, både från gärdet-tiden och från Halmstad! Världen är bra liten ibland;) Under kvällens gång slås alla fyra stugor ihop till en enda stor fest med inhyrd DJ och hela baletten.

Peppad? Jag? Jajajaja!

Nu tar vi helg tycker jag!

Inga kommentarer: