lördag 20 april 2013

Första andra SÅLD

Idag har jag deltagit i en auktion för första gången! Och vet ni, jag vann! Utan att stiga över mitt förbestämda tak ska tilläggas, för annars är det väl egentligen ingen "vinst". Vi har nu blivit med världens finaste kista! Den är så himla fin och den blev min för 200 pix. Vi var två som bjöd och den andre budgivaren ångrade att han lagt sig sedan så han kom fram till mig efteråt för att säkerställa att jag hade tänkt fortsätta. Phew vilken tur att han stannade i tid! För det är lätt att tappa huvudet i snabba budgivningar! (fråga mäklaren liksom)

Så idag är jag världens gladaste som gjort bästa klippet! Har letat länge efter en kista i rätt storlek, form och färg, och idag hittade vi äntligen varandra!

Annars njuter jag som alla andra av det underbara vädret idag. Gick en PW med M på kultur- och naturstigen i förmiddags och bara njöt av solen! En powernap och ett spinningpass senare är det nu dags att göra sig iordning inför kvällens grillpartaj med kompisar. Välkommen älskade vår och grillsäsong!

Ha en fin helg!

1 kommentar:

Ida sa...

Åh vill se!! Kram