torsdag 4 augusti 2011

Sol i sinne

Jodå jag lever, jag har bara så mycket annat bättre för mig än att blogga just nu så det ligger lite på is just nu. Solen är ju framme!

Igår tog jag en ledig dag och den spenderade vi i underbara Halmstad. Har sådan sjuk Halmstadabstinens just nu, ett stugköp vore inte helt fel! Vi låg hela dagen och gottade oss i solen på fantastiska Tylösand. Badgrisen i sällskapet badade som en stolle medan vi andra två mest doppade fötterna:) Avslutade strandhänget med afterbeachen på Solgården. Peppet infann sig och jag är mer än laddad inför helgen nu! Härliga medryckande sommarlåtar i solen med fantastisk utsikt över havet, kan man bli annat än pepp?

Jag och S hann även med att hälsa på M och P som är nere nu i veckan. Vi åkte och kikade på stugor och avslutade sedan dagen med middag nere på Östra stranden.

Grym lill-lördag måste jag säga! Både jag och S stekte till ryggarna rejält, men äh det var det så värt!

Idag har jag skrivit kontrakt på två lägenheter, så himla nice! Innan dess visade jag tomt på ett helt fantastiskt läge vid Vidöstern. Perfekt en solig dag som denna! En av de stora fördelarna med mitt jobb faktiskt! Jag hann även med att luncha med min bättre hälft. Thaibuffe när den är som bäst, supersmarrigt som vanligt! Han var inne och reklamerade våra soffkuddar som verkligen är under all kritik. Det bästa var att det tyckte tydligen även Mio-killen så nu hoppas vi på det bästa! Dålig kvalitet kräver bra service i gengäld för att behålla nöjda kunder så ett klart plus till honom!

Nu ska jag bege mig ut på en härlig inlinesrunda i solen med lite go musik i öronen.

Fina fina dagar nu att ta tillvara på och njuta av!

1 kommentar:

slemmet sa...

Tjoo tjejen!

Vilket härligt sommar-glatt inlägg! =) blir så glad av att läsa det!! Halmstad låter som det visat sig från favoritsidan och det låter mycket bra med pepp inför helgen! vilket hotell ska ni bo på förresten??

Åh, typ första gången jag hör talas om någon som faktiskt fått hjälp med reklamation eller liknande på mio.. Kanske finns hopp för vissa av deras butiker iaf! den här i Jkpg ska visst vara urusel! Hörde det från tre stycken på mina fem första veckor på jobbet! =/ Så ska nog inte handla från den butiken i första taget iaf,, Lite synd för annars har de ju fina saker till ganska lagom priser.. Är ju såå sugen på inredning nu!! ;D Hoppas vi kan få till det här så småning om! ;)

OJJ va långt inlägg! Men vi sees snart! (I övermorgon!!) Ska bli såå roligt!! Iihhiiiiiiiiii!!

Puss!